Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мощността на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Освен затапването на ЕГР'а и проверка за цепнатини след турбото по въздухоотводите колегата може да пробва да покара и с изключен дебитомер. Както се казва - за ремонт пред блока толкова, за друго диагностика или сервиз!
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
    ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

    Comment


    • #32
      Здравейте отново.

      Проблема си го има и когато е загрял мотора, но не е толкова забележим. Колкото до дима не съм обърнал внимание дали пуши повече или не при ниски обороти, не карам много в градски условия и гледам да държа оборотите високи.

      Относно диагностиката - нямам никакво време, а колата ми трябва. Надявам се този уикенд да ми остане време да погледна всичките неща, които споменахте.

      Благодаря отново на всички!

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
        И кат е блокирал отворен, на загряло да не би да се разблокира?!!!
        Ако е стигнал до такава степен, че да блокира, те всички отвори така ша са се нагърмяли със сажди и гняс, че едва ли ще пропуска нещо!

        Колегата пуснал темата от кой град е?
        Щом няма възможност да иде на сервиз, все ще се намери някой да му помогне......
        Най-малкото да види колата на живо и да направи преценка.

        Като подаваш газ от ниските обороти колата пуши ли?
        ...

        ---------- Post added at 10:12 ---------- Previous post was at 10:12 ----------

        Първоначално публикувано от SandStorm Покажи съобщение
        Здравейте отново.

        Проблема си го има и когато е загрял мотора, но не е толкова забележим. Колкото до дима не съм обърнал внимание дали пуши повече или не при ниски обороти, не карам много в градски условия и гледам да държа оборотите високи.

        Относно диагностиката - нямам никакво време, а колата ми трябва. Надявам се този уикенд да ми остане време да погледна всичките неща, които споменахте.

        Благодаря отново на всички!
        Получи ли отговор сега.........???????
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #34
          - "Проблема си го има и когато е загрял мотора, но не е толкова забележим." А мисли и използвай вече микроскоп
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #35
            Абeeeе..... ше го затапвам, бал съм му макята!
            sigpic

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              ...

              ---------- Post added at 10:12 ---------- Previous post was at 10:12 ----------



              Получи ли отговор сега.........???????
              Ако видя колата може и да го получа!

              Аааааа твоя съвет, "затапвай и ща са опрай"......

              Ми се струва, че не ти отива на "професията".

              Щот той човека няма време за диагностика за 20мин. ти ша го караш да реже ламарина да дупчи за тая тапа, да разглобява и сглобява и накрая ако не стане нищо......
              Мииии свършил си едно добро дело, дай да почнем от начало......

              Точно па на ЕВРО-3 и на 100% да е отворен турбинката ще си нагъчи и няма да има дерт с тръгването.
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                Ако видя колата може и да го получа!

                Аааааа твоя съвет, "затапвай и ща са опрай"......

                Ми се струва, че не ти отива на "професията".

                Щот той човека няма време за диагностика за 20мин. ти ша го караш да реже ламарина да дупчи за тая тапа, да разглобява и сглобява и накрая ако не стане нищо......
                Мииии свършил си едно добро дело, дай да почнем от начало......

                Точно па на ЕВРО-3 и на 100% да е отворен турбинката ще си нагъчи и няма да има дерт с тръгването.
                A така, мачкай като не мислят и не отбират
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #38
                  Точно па на ЕВРО-3 и на 100% да е отворен турбинката ще си нагъчи и няма да има дерт с тръгването.[/QUOTE]
                  Ако егр е отворен на мах.и я накараш да трагне по нанагорно ще те черпя колкото искаш.

                  Comment


                  • #39
                    Не ако я накара да тръгне, а ако я накара да запали въобще
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Не ако я накара да тръгне, а ако я накара да запали въобще
                      А ... моята що запали на времето. Май огън и накладох ....
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #41
                        Лятото пали, ама зимата има драми....
                        При отворен ЕГР имам предвид де.
                        Иначе по темата - и аз мисля, че трябва да го затапи ЕГР-а колегата и проблема ще се реши.
                        Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                        Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                        Comment


                        • #42
                          Зависи какъв е мотора и колко му е стартовия импулс, и колко му е отворен ЕГР-а. Има някои и на +40 градуса припалва и гасне и само бели облаци отзад.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #43
                            E нали говорим за Алфа с ЕДЦ15...
                            Иначе да има такива, които с блокирал отворен ЕГР само припалват.
                            Нямах за цел да споря въобще.
                            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                              E нали говорим за Алфа с ЕДЦ15...
                              Иначе да има такива, които с блокирал отворен ЕГР само припалват.
                              Нямах за цел да споря въобще.
                              EDC16
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #45
                                Мотора е 1.9 JTD, 110 к.с. (2001 год.)
                                NightRider Моля те замълчи....
                                Още в началото колегата е казал какъв е мотора.

                                P.P. ако не съм ти разбрал поста се извинявам
                                Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 22:48.
                                Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                                Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                                Comment

                                Working...
                                X